Και στο A mano limpia οι νέοι είναι μπλεγμένοι σε επικίνδυνες καταστάσεις. Η διαφορά εδώ είναι πως όλοι έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Και ο Baby ή ο Vicente για παράδειγμα θα έλεγα πως είναι πιο πρωταγωνιστές απ'ότι ο Manuel που είναι 25. Δεν τον λες και juvenil δηλαδή. Το θέμα είναι ότι εδώ εξετάζεται σαν κοινωνικό φαινόμενο η εγκληματικότητα στη νεολαία και αναλύεται το περιβάλλον τους. Δηλαδή οικογένεια, σχολείο, φίλοι. Τα πάντα. Στο Por que diablos όλα αυτά τα έδειξαν, αναφέρθηκαν αλλά δεν εστίασαν εκεί. Το ότι ο Juan Diablo ήταν εγκληματίας το βλέπαμε μέσα από το κύκλωμα. Το κύκλωμα όμως είναι ουσιαστικά μαφία, εγκέφαλος είναι ο Eduardo και το ενδιαφέρον σ'αυτή την ιστορία ήταν ότι ο Juan Diablo προσπαθούσε να γίνει δεξί του χέρι ώστε να μάθει ποιος είναι και να τον σκοτώσει ενώ ήταν πατέρας του και άντρας της Angela. Αυτό ξεφεύγει τελείως από το νεανικό concept.
Το A mano limpia κάνει μεγαλύτερα νούμερα από τη Rosario και ειδικά από τη Marilyn, ακόμα όμως δεν φαίνεται να ξεπερνάει τη το Καρτέλ, τη Saga και τη χήρα. Το Mesa para tres έκανε μεγαλύτερα νούμερα απ'όλα εκτός απ'το Καρτέλ αλλά η διαφορά είναι μικρή. Μέσος όρος του Mesa para tres είναι 55.0 και του Καρτέλ 55.8. Αυτά νομίζω είναι σε share hogares ή personas. Δεν είμαι 100% σίγουρος. Σε personas σκέτο το Mesa para tres είχε παραπάνω. Τα υπόλοιπα είναι αρκετά πιο κάτω, δεν πιάσανε τόσο ιστορικά ποσοστά.