Telestars Boards
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Ηοw I Met Your Mother (2005)

Πήγαινε κάτω 
+7
Eleni7
dorinaki
Silv
mkostas
katroulina
Maria
MariaS
11 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
MariaS
Κουρούνα
MariaS

Αριθμός μηνυμάτων : 6879
Ημερομηνία εγγραφής : 11/04/2010

Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΠεμ Απρ 03, 2014 11:03 pm

Οχι ρε, προφανως και οχι, 25 χρόνια έχουν περάσει ανάμεσα στις 2 σκηνες...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MariaS
Κουρούνα
MariaS

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΠεμ Απρ 03, 2014 11:17 pm

Παράθεση :
here’s how the finale really went down:

in his best man speech ted (finally) called barney his best friend, b/c you can have two best friends seriously, it’s very emotional
the gang don’t know when they’ll get to hang out again so there’s lots of hugging and shit and they spout one liners about the importance of friendship and i cry a lot
ted goes over to the girl with the yellow umbrella and the bass and that scene was mostly okay so it can stay EXCEPT
the mother’s name should Matter right b/c why keep it a secret so long if it wouldn’t sooo her name is leia, like princess leia, and it’s a beautiful counterpoint to ted/stella and it makes sense they called their son luke but didn’t go the whole hog and call the girl leia if that’s the mother’s name — ted says “i’m ted” and she says “i’m…..leia [winces a little]. like the princess, i know.” and ted falls in love on the spot (shout out to kingslayerjaime i am accepting this as canon)
barney and robin are in love forever and ever and they’d do anything for each other and yeah it’s hard w/ robin travelling all the time but they make it work, b/c home is wherever they’re together, and wherever the gang’s together
although maybe they do settle down a bit eventually, but they absolutely refuse to live in the suburbs (ted and leia try to do a whole bit where they make the suburbs sound Super Cool but they’re both such giant nerds it has the opposite effect)
lily definitely doesn’t have three kids, whoa, it’s hard enough juggling two kids w/ her emerging art career — she curates at an art gallery when they come back from rome, it’s pretty sweet, and eventually her own paintings start to sell
marshall’s life is pretty sweet idk he doesn’t like corporate law but eventually he becomes a judge and stuff yeah marshall u can stay
leia teaches ted what it really means to Love someone, and he realises that he was never really in love with robin, not how robin and barney were in love, but he loves leia with everything in him but in a healthy and happy way and she has to let go of max, too, and ted isn’t max but she’s starting to believe that maybe there is more than one person out there for everybody, and that maybe it;s okay to be happy — maybe she’s meant to be happy
leia does die b/c there were a lot of hints leading to that and it’s super sad but ted is by her side all through treatment and he can’t deal with it at all, can’t accept that he’s spent so long waiting for her only for her to be taken from him, and leia tells him about max, the other love of her life, and ted learns that even though it hurts so so much he’s so lucky to have had leia at all, his soulmate, his other half, the girl who gets his stupid fucking jokes and drives out of her way to go to roadside attractions, and sometimes it’s hard b/c it’s hard to grow old together but they grow //together// and she sings him la vie en rose and he cries
and when she’s dying leia takes ted’s hand and says “tell them how you met me. the long version. how robin and barney fell in love, b/c that’s where it really starts, right? tell them about my umbrella and about all the crazy stuff barney did. about marshall and lily growing up. tell them about the gang and how i somehow managed to needle my way in.” and ted starts crying (omg ted stop crying) and says, “you didn’t needle your way in, you were always part of the gang, we were just waiting for you. i was waiting for you.”
and ted sits penny and luke down and says “kids, this is the story of how i met your mother.”
and at the end luke and penny look at each other and luke says “what was that about the pineapple?” and ted says they never found out where it came from and penny says “weird, mom told us a story about a pineapple once —” (b/c you know leia is just as much of a storyteller as ted is)
FLASHBACK THE NIGHT OF THE PINEAPPLE INCIDENT
the mother was there
she was the one that gave him the pineapple
and that kids, is the story of how i met your mother
Oταν οι φανς γίνονται καλύτεροι συγγραφείς απο τους συγγραφείς...
MariaS
Κουρούνα
MariaS

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 12:57 am

ΟΚ, σοβαρά. Μετά απο ΜΗΝΕΣ πικρίας και ΑΠΕΙΡΕΣ ΚΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ για ενα φινάλε που δεν άρεσε κυριολεκτικά σε κανέναν (αυτό πρέπει να είναι κάποιο ρεκόρ...) έβγαλαν ένα Alternate finale.
Και είναι τα πάντα. ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΛΑΖΑΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ. Κανείς δεν θα είχε αυτή την πικρή γεύση στο στόμα!
http://peterquiill.tumblr.com/post/96819746370
felia
Γριά κακατούα
felia

Αριθμός μηνυμάτων : 34557
Τόπος : Viva la Pluto!

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 1:02 am

To ειδα στο tumblr και πεθανα στα γελια αχαχαχαχαχαχαχαχα

Ρε δεν πανε καλα. Κατι πινουν δεν εξηγειται αλλιως. Δεν γινεται σε καθε μουρλο σεναριογραφο να του την βαραει και να κανει τετοιες ^$%#%^%$#$%^%$#@$%
MariaS
Κουρούνα
MariaS

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 1:06 am

Βασικά είναι φάση να σε κάψω Γιαννη. Αλλά ρε φίλε έλεος. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ? Αυτό ζητούσαμε! ΑΥΤΟ ΑΠΛΑ. Ελεος!
felia
Γριά κακατούα
felia

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 1:09 am

Για μενα αυτο ειναι ακομα πιο εκνευριστικο γιατι δειχνει πως ειχαν πληρη συναισθηση και συνειδηση του τι ηθελε ο κοσμος. Απλα στο τελος προτιμησαν να κανουν αυτο που ηθελαν εκεινοι μιας και η σειρα τελειωνε ετσι κι αλλιως. Δεν την καταλαβαινω αυτη την λογικη. Ακομα και αν ειχες ενα οραμα 10 χρονια πριν αυτο δεν αλλαζει πως η σειρα εχει παρει μια συγκεκριμενη πορεια και καποια πραγματα απλα δεν πρεπει να τα κανεις.

Και το κανουν συνεχεια σε πολλες σειρες. Σπανια να δω πλεον ακομπλεξαριστο σεναριογραφο εδω που φτασαμε Laughing

Τεσπα δεν εχει και ιδιαιτερη σημασια ετσι κι αλλιως πια.
MariaS
Κουρούνα
MariaS

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 1:15 am

Ρε φίλε ναι. Ολοι κομπλεξάρες, τελείως, λες και δεν χρωστάνε στο κοινό την επιτυχία τους και το ψωμί τους.
Και ειδικά οι συγκεκριμένοι δεν δέχτηκαν και τρελές κριτικές απο το κοινό, έτσι? Δεν είναι SPN η DW να πεις πως ακούνε τα σχολιανά τους. Λες και μισούν τους τηλεθεατές χωρίς λόγο...
Τεσπα, εγω ζω στον κόσμο οπου ο Τεν απλά μίλησε για την Τρεισι στα παιδιά του...Εναλλακτικό φινάλε ολε....Τραλαλαλαλαλα Laughing
felia
Γριά κακατούα
felia

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 1:21 am

MariaS έγραψε:
DW να πεις πως ακούνε τα σχολιανά τους.

Kαλα αυτο το τελευταιο αστο καλυτερα...
MariaS
Κουρούνα
MariaS

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 1:26 am

Καλά, μπορεί ο αρνητισμός να είναι δικαιολογημένος. Αλλά και πάλι αν είναι ο άλλος μαλάκας, θα πεισμώσει. Το ίδιο γίνεται και με τον Τζεφ Ντειβις του Teen Wolf που κάνει ότι του κατέβει στην 4η σεζόν λες και είναι μπέμπης, και τώρα πέφτουν τα νούμερα και τρέχα γύρευε. Καλά να πάθουν και να την φάνε στον κώλο, πολύ θα το ευχαριστηθώ. Στο κοινό πρέπει να δίνεις οτι ζητάει.
Στο ΣΠΝ πάλι είναι τόσο μεγάλο πια το φάντομ διαδικτυακά που και να μην φταίνε τα ακούν. Και εκεί ψιλοπροσπαθούν να ικανοποιήσουν και τους πάντες, αλλά 10 χρόνια σειρά...
Στο συγκεκριμένο όμως όλοι μια χαρά ήμασταν μέχρι που μας πέταξαν την βόμβα...
felia
Γριά κακατούα
felia

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ηοw I Met Your Mother (2005)   Ηοw I Met Your Mother (2005) - Σελίδα 25 EmptyΚυρ Σεπ 07, 2014 1:28 am

Eγραψες DW και νομιζα πως εννοεις Doctor Who Laughing

Ηοw I Met Your Mother (2005)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 25 από 26Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Οι πιο ωραίοι του 2004 και του 2005.
» 5x10 - Mother's Mercy - Season finale

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Telestars Boards :: Τηλεόραση :: Αγγλόφωνες σειρές-
Μετάβαση σε: