Φυσικά και το ψήφισα ΥΠΕΡΘΕΪΚΟ. Και αν δεν έβαλα την επιλογή αυτή και στα 2 επόμενα, δεν το έκανα για να μην θεωρηθώ υπερβολικός
Γενικά αυτά τα επεισόδια είναι ένα κι ένα αλλά παρόλο που δεν είναι καλύτερα απ'αυτά που ακολουθούν, τα ξεχωρίζω. Είναι κατά τη γνώμη μου η περίοδος που άρχισε να απογειώνεται η σειρά ή τουλάχιστον η περίοδος που κόλλησα για τα καλά εγώ
Η αρχή του επεισοδίου ήταν κάτι παραπάνω από δυναμική. Με τις σκηνές που ακολουθούν δεν ξέρω αν θα έβαζα αυτή στο top 5 αγαπημένων μου σκηνών της σειράς. Βασικά δεν έχω μπει καν στη διαδικασία να βγάλω top 5 αλλά για ένα top 10 κάποια στιγμή θα ανοίξω και τόπικ. Αλλά το σκηνικό με τη μηχανή για μένα είναι μακράν το καλύτερο φλερτ που έχω δει.
Η σκηνή μ'άρεσε εξ αρχής. Το "pues, si" που απάντησε ο Έλκιν όταν τον ρώτησε η Κάρεν αν περίμενε να πέσει στα πόδια του ήταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Το είπε και με μια φυσικότητα ο άτιμος
Μ'άρεσε πολύ η αντίδραση στη Κάρεν αλλά ακόμα περισσότερο η αντίδραση του Έλκιν. Επιμένω, αυτό με τη μηχανή ήταν γαμάτο, ας έληξε άδοξα για τον Έλκιν, δίνοντας όμως πολύ καλή δραματική προέκταση στη σκηνή.
Ο Έλκιν ήταν λογικό να δείξει αδυναμία. Είχε φτάσει στα όριά του. Η ατάκα της Κάρεν ήταν κάτι σαν τη χαριστική βολή και μάλιστα πάρα πολύ γερή. Ήταν που ήταν για τη φυλάκιση του Ανίμπαλ, ήταν που ήταν για τη χυλόπιτα, ήταν που ήταν βλέποντας ότι έχει χάσει ουσιαστικά την εξουσία του στο κολέγιο, ήρθε κι αυτή η ατάκα. Πολύ σκληρή, ομολογουμένως. Όχι όμως ότι κι αυτός δεν την προκάλεσε αρκετά...
Ερμηνευτικά μ'άρεσε πολύ ο Έλκιν στην αρχή. Μετά την ατάκα της Κάρεν μου φάνηκε λίγο επιτηδευμένος. Μετά όμως όταν έπαιζε μπάσκετ εξαιρετικός. Η Κάρεν αντίθετα ενώ στον μεταξύ τους διάλογο στην αρχή δεν μ'άρεσε, μετά ήταν φοβερή.
Η Μαρία φυσικά και ήταν απαράδεκτη. Τη Κάρεν την εκβίασε κανονικότατα. Γιατί εκβιασμός λέγεται αυτό που έκανε, όχι προστασία. Αυτό που με εκνεύρισε ήταν που είπε ότι όλοι νόμιζαν πως ο Έλκιν της επιτέθηκε ενώ αυτή είδε σκηνή έρωτα. Τότε μωρή βρωμιάρα τι τους είπες ότι την περικυκλώνει με τη μηχανή και όρμισες μαζί τους; Σκύλα!!
Προσωπικά δεν θεωρώ ότι ο Έλκιν άλλαξε. Απλώς βλέπουμε νέες πτυχές του χαρακτήρα του. Ακόμα δεν έχει "θάψει" τις αρνητικές του. Συνεχίζει να είναι ο ίδιος Έλκιν Μόντες που ήταν πάντα, δείχνοντας όμως μια πλευρά πιο ευαίσθητη λόγω των περιστάσεων. Ουσιαστικά δεν θέλει να αλλάξει τη συγκεκριμένη στιγμή, θέλει να συνεχίσει να είναι ο ίδιος. Το ότι δεν αντέδρασε στο σκηνικό που ακολούθησε με τις μηχανές προσωπικά το αποδίδω πως ήταν το τελευταίο που τον ενδιέφερε τη στιγμή εκείνο. Δεν είχε κουράγιο να αντιδράσει, ήταν πολύ ευάλωτος. Κι αυτό βέβαια είναι γεγονός που σε εκπλήσσει, το ότι ήταν ευάλωτος και φάνηκε.
Ο Καμίλο πήρε πολύ μεγάλο ρίσκο για να μην γυρίσει στη Ντιάνα. Αλλά Καμίλο-Ανίμπαλ μαζί στη φυλακή είναι πολύ ιντριγκαδόρικο. Μ'άρεσε η σκηνή αποχαιρετισμού. Από τις φορές που λυπάμαι τη Χιμένα.
Τη Τζένι είναι πραγματικά να την λυπάσαι με τον άντρα που έχει. Και ακόμα δεν έχει δείξει τίποτα. Ούτε τι ακριβώς άντρα έχει, ούτε τι παρελθόν είχε και φυσικά ούτε τι μέλλον θα έχει.
Ο Αμπέλ βάζει τα χεράκια του και βγάζει τα ματάκια του. Που να ήξερε ότι δεν στέλνει τη γυναίκα του να κάνει αγγαρεία αλλά να του φορέσει τα κέρατα. Και που να το μάθει πάνω απ'όλα!!!!!!
Η καημένη η Ντιάνα, φορτώθηκε τζάμπα πόση δουλειά
Μ'άρεσε πολύ το πως η Ινές έβαλε στη θέση του τον Πασκουάλ όπως τον βάζει πάντα. Ενώ κι εκείνη την ήθελε εκεί, ενώ δεν της αρέσει η παρέα με τη Τζένιςςςς, μόλις είδε τον Πασκουάλ να γίνεται επίμονος και να περνάει τα όρια, επενέβη. Καλά του έκανε του παλιογλοιώδη
Η ερωτική σκηνή ήταν φοβερή. Έχουν εξαιρετική χημεία οι 2 τους και τις σκηνές πάθους τις παίζουν στα δάχτυλα. Το κωμικό επίσης. Πραγματικά, ψόφησα. Πολύ καλογραμμένο. Από τη μια ο Καμπέτο να μιλάει στο τηλέφωνο με τη Ντιάνα, η Τζένι να τον φιλάει και να τον δαγκώνει, η ΘΕΑ Αμίρα να τους βλέπει και να τους λέει ξεδιάντροπους και να πετάγονται τα μικρά να ρωτάνε ποιοι είναι οι ξεδιάντροποι και η καημένη να προσπαθεί να τα μαζέψει να μην δουν live τσόντα
Ο Καμπέτο αντιδρά σαν έφηβος. Ώρες ώρες μοιάζει πιο έφηβος του και από τους εφήβους της σειράς. Με τη Τζένι είναι σαν να κάνει ουσιαστικά την επανάσταση του. Για πρώτη φορά ξεπερνάει τα όρια που του έχουν θέσει για λογαριασμό δικό του, άσχετα αν είχε κι "εντολή", και για απόλαυση δική του. Παίρνουν και οι 2 τεράστιο ρίσκο, αλλά είναι ο μόνος τρόπος να ξεφύγουν έστω και για λίγο από την πραγματικότητα και να νιώσουν ελεύθεροι.
Και ναι, ο Ανίμπαλ τα βρήκε σκούρα. Και καλά να πάθει ο βλάχος.
Και όχι, ο Καμίλο δεν είναι γυφτάμπουρας
Απλά δεν είναι και όμορφος.
Ο Ανίμπαλ αντικειμενικά δεν είναι όμορφος. Είναι πολύ γοητευτικός, αλλά όχι όμορφος. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου του δεν είναι ωραία. Το μόνο ωραίο είναι τα μάτια του αλλά το γαλανό εμένα προσωπικά αν και σαν χρώμα μ'αρέσει πολλές φορές μου βγάζει κάτι ψυχρό και απόμακρο, ενώ το σώμα του που είναι καλοφτιαγμένο και είναι και ψηλός είναι υπερβολικά αγύμναστος. Ουσιαστικά και οι 2 ηθοποιοί σε κερδίζουν με το ταλέντο τους. Απλά ο Ντέλμας είναι πιο ταλαντούχος και έχει αυτό που λέμε "άστρο".