Λοιπόν το ζευγάρι Τζένι – Αμπέλ είναι η επιτομή του κιτς – αν το κάνουν επίτηδες οι υπεύθυνοι ενδυματολογικού, σίγουρα μεγαλουργούν: μαύρο κοστούμι με φουξ πουκάμισο γι' αυτόν και μπλε άνιμαλ πριντ κολλάν γι' αυτήν. Χαχαχα!!
Καλά, εκεί που ο Σάμυ λέει ότι είναι με τον Ανίμπαλ έχασα πάσα ιδέα. Βέβαια και ο Ανίμπαλ τώρα τον καλοπιάνει όσο δεν πάει. Ειδικά αυτό το να τον πιάνει από τον ώμο το θεωρώ γκράντε κίνηση χειραγώγησης.
Πιθανότατα να μην κρίνω αντικειμενικά την Ινές, αλλά οι αντιρρήσεις της για το σχέδιο της απαγωγής των εγγονιών της μου φάνηκαν τελείως υποκριτικές: τις είπε για τα προσχήματα και μετά όχι μόνο συμφώνησε στο σχέδιο αλλά συμμετείχε κιόλας.
Η τελευταία σκηνή Ανίμπαλ, Καμπέτο, Έλκιν ήταν φοβερή. Αυτό που αναγνωρίζω στον Καμπέτο είναι το ότι, σε αντίθεση με την Ινές, παίζει με ανοιχτά χαρτιά. Είναι σαφές ότι δεν θα έρθει σε σύγκρουση με την Οικογένεια, αυτό όμως δεν τον εμποδίζει να τους τα λέει φόρα παρτίδα. Από την άλλη ο Έλκιν φάνηκε ότι δυσανασχετεί με το όλο σκηνικό, αλλά, Έλκιν, η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα που σου λέει ο Καμπέτο “πες κάτι” και ατυχώς εσύ δεν ανταποκρίθηκες
.
[quote="mkostas"]
Το επεισόδιο αυτό μ'άρεσε τις 2 πρώτες φορές
που το είδα για Καμίλο-Ντιάνα κυρίως. Μ'άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που άρχισαν να έρχονται κοντά ο ένας στον άλλον και να ανοίγονται. [/quote]
Ναι κι αυτό βέβαια. Αλλά τι να σου πω, δεν το συγκρίνω καν με το πόσο ιντριγκαδόρικη βρίσκω την ιστορία του Έλκιν - τι θα κάνει με την Οικογένεια, με την Κάρεν, με την προσωπική του επανάσταση.